המדריך למעסיק

 חיסכון פנסיוני - המוצרים שמרכיבים את התיק הביטוחי

תהליכי העבודה המרכזיים

החל מרגע קליטת העובד בארגון ובכל תחנה בה הוא נמצא במהלך תקופת העסקתו, עד עזיבתו את מקום העבודה או יציאתו לגמלאות, ישנן פעולות שעליך לבצע כמעסיק.
כפועל יוצא מכך, חלים עליך חובות רבים וישנם ממשקי עבודה שוטפים מול מנהל ההסדר הפנסיוני שלך. 

המדריכים בעמוד זה נועדו לתת לך את הכלים והדגשים החשובים בתהליכי העבודה המרכזיים, כמובן שבכל שאלה או אי בהירות ניתן לפנות לרכז התפעול או מנהל התיק האישי שלך.

לקבלת הצעה לניהול הסדר פנסיוני

נא למלא מס' טלפון
נא למלא את שמך משפחתך
נא למלא את שמך הפרטי
Invalid Input
נא למלא את שם החברה
נא למלא כתובת אימייל תקינה

איזה תהליך מעניין אותך?

 

עזיבת עבודה היא אירוע מס שיש לדווח עליו לרשות המיסים באמצעות טופס 161 - הודעה על פרישה מעבודה.

מה התהליך כולל וכיצד אפשר לדעת מה הסטטוס

ביצוע הפקדות ודיווח על פי כללי הרגולציה 

מה נדרש ממך כמעסיק וכיצד יש להנחות את העובד במידת הצורך 

כמה זמן מראש יש לעדכן אותנו ומה התהליך כולל

סיום העסקה של עובד בארגון

הגיע הזמן לעבור למנהל ההסדר המתקדם ביותר

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`