מחלקת התביעות שלנו מטפלת בעשרות תביעות בחודש ומתמחה בכל התהליכים של חברות הביטוח. הליווי הצמוד, המומחיות והרגישות הם חלק בלתי נפרד מהתהליך, הכולל מיצוי זכויות הביטוח שלכם וייצוג מול חברת הביטוח.
-
עדכון ראשוני
אנו ממליצים שהעדכון הראשוני יהיה טלפוני מאחר שיש פרטים שחשוב לנו לדעת ויכולים לחסוך זמן בתהליך או מקרים בהם אנו לא הגורם המטפל. תוכלו להשאיר פרטים בתחתית העמוד "למידע נוסף".
-
הנחיות לתביעה והכנת מסמכים
אופן הגשת התביעה והטיפול שונה בכל כיסוי ביטוחי, ולכן אנו ממליצים שתפנו אלינו בכל מקרה תביעה.
המחלקה מטפלת בסוגי התביעות הבאים:
- אובדן כושר עבודה
- מקרה פטירה
- ביטוח תאונות אישיות
- ביטוח מחלות קשות
- ביטוח נכות מתאונה
*שימו לב שכל המסמכים מולאו כנדרש וצירפתם את כל המסמכים הרלוונטיים כדי למנוע עיכוב בתהליך התביעה.
-
הגשת המסמכים לחברת הביטוח
סיימתם להכין את כל המסמכים? מצוין, תוכלו להעביר אלינו את הכול באמצעות דוא"ל/פקס/דואר ישראל. את הפרטים תקבלו ממחלקת התביעות.
רגע לפני שאנחנו מגישים את המסמכים לחברת הביטוח, אנו נוודא שהכול תקין ושלא חסר שום דבר.
-
החלטת חברת הביטוח או קרן הפנסיה
חברת הביטוח/קרן הפנסיה מעבירה את החלטתם.
-
סיום טיפול/הגשת ערר
אם התביעה שלכם אושרה, ננחה אתכם כיצד לקבל את התשלום ומה עליכם לעשות בעניין המיסוי.
אם התביעה נדחתה, תוכלו להגיש ערר או לסיים את הטיפול.
בכל אופן, אנו עם האצבע על הדופק ונעדכן אתכם בסטטוס התביעה והמשך התהליך.
לידיעתכם
- ייתכן שיהיה צורך במסמכים נוספים בהתאם לדרישת חברת הביטוח.
- ייתכן שתוזמנו לוועדה רפואית מטעם חברת הביטוח.
- לאחר קבלת אישור זכאות לקצבה מחברת הביטוח, אנו מבצעים מעקב אחר שחרור מתשלום פרמיה לפוליסות המבוטח, בהתאם לתנאי הפוליסה שלכם כמובן.
- שחרור = תשלום פרמיה שוטפת לפוליסות במקום המבוטח / מעסיק בזמן תביעת אי כושר.
- אם מדובר בשחרור לחברות זרות (לדוגמה אם פוליסת אובדן כושר עבודה בחברת הפניקס אך ביטוח המנהלים שלכם במגדל), אנו נפעל אל מול החברות, בהן קיים הכיסוי לאובדן כושר עבודה, כדי לנסות ולקבל עבורכם תשלום חודשי לטובת הפוליסות הזכאיות לשחרור.
- בתביעת אי כושר חלקית, השחרור יהיה בהתאם לאחוז הזכאות שנקבע.