בימינו, כאשר תחלופת מקומות העבודה היא גבוהה, חשוב לשמור על רצף התכניות הפנסיוניות שלנו, על הזכויות והתנאים הקיימים בהן.
במדריך זה פירטנו עבורכם את שלבי התהליך: מה קורה לפני הפגישה עם מנהל התיק הפנסיוני, מה לצפות מהפגישה עצמה ומה קורה לאחריה.
-
פנייה למסלקה הפנסיונית
המסלקה הפנסיונית פועלת מתוקף ובפיקוח משרד האוצר, מטרתה לאסוף מכל חברות
הביטוח ובתי ההשקעות מידע על המוצרים הפנסיונים שלכם (פעילים ולא פעילים).
הפנייה למסלקה יכולה להתבצע רק לאחר זיהוי:
- זיהוי סוכנות - באמצעות זיהוי טלפוני – אנו ניצור אתכם קשר ונבצע זיהוי טלפוני. במקביל נשלח אליכם טופס ייפוי כח לאישור במייל. את ייפוי הכח בצירוף צילום ת.ז, אנו שולחים למסלקה הפנסיונית לקבלת הפרטים.
- זיהוי מעסיק - חתימה על ייפוי כח באמצעות המעסיק שלכם – המעסיק מעביר אלינו את המסמכים הנדרשים ואנו מעבירים למסלקה הפנסיונית.
- הרשמה למסלקה - באמצעות תהליך אימות וזיהוי באתר – בתהליך זה, קוד הזיהוי מגיע אלינו ואיתו אנו פונים למסלקה.
*פניה על ידינו למסלקה מותנית בכך שאתם רשומים במאגר הסוכנות ו/או בכפוף לכך שניתנה הודעת מעסיק למשרדנו על הצטרפותכם.
-
קבלת המידע והזנה במערכת
לאחר שקיבלנו את כל המידע מהמסלקה על המוצרים הפנסיוניים שלכם, אנו מזינים את הנתונים למערכות שלנו, מנהל התיק הפנסיוני עובר על כל המוצרים ובוחן את הסכם המעסיק החדש (אם קיים) טרם הפגישה.
-
תיאום פגישה
אנו ניצור איתכם קשר לצורך תיאום פגישה עם מנהל התיק הפנסיוני שלכם.
-
פגישה עם מנהל תיק פנסיוני
קצת פרטים טכניים:
- אורך הפגישה הוא בין שעה לשעה וחצי.
- חשוב להביא תעודה מזהה (תעודת זהות כולל ספח לצורך השלמת פרטים על בני משפחה).
- אנו נביא את החומר שהוצאנו מן המסלקה הפנסיונית אך אם יש לכם דוח שנתי אחרון - תביאו אתכם, זה תמיד יכול לעזור.
מה לצפות מהפגישה:
ראשית, חשוב שתדעו, מנהל התיק הפנסיוני שלכם הוא בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר.
אנו דוגלים במקצועיות ולכן מנהלי התיקים עוברים קורסים מקצועיים, סדנאות, הרצאות והדרכות אצלנו ומטעם היצרנים השונים באופן שוטף. זאת כדי להיות תמיד מעודכנים במוצרים חדשים, חוקי רגולציה ושינויים בחוק שעלולים להשפיע על התיק הפנסיוני שלכם.
בגדול, מטרתנו היא קודם כל לתת לכם כלים לנהל את הכסף שלכם בצורה טובה יותר אם זה במוצרי הפנסיה השונים, מוצרים פיננסיים או מוצרי בריאות, באופן פשוט ובלי להעמיס עליכם מידע מיותר.
הפגישה מובנית בצורה כזו שתוכלו לקבל את התמונה המלאה:
- נעבור יחד על כל המוצרים הקיימים שהוצאו בדוח המסלקה - אילו מוצרים יש לכם ומה משמעותם.
- נעדכן פרטים אישיים – לכן חשוב שתביאו אתכם ת.ז כולל ספח.
- נבצע אפיון לקוח וניתוח צרכים – למעשה, אנו לוקחים את הפרמטרים האישיים (מצב משפחתי, גיל, הכנסה וכדומה) ובונים תכנית פנסיונית המותאמת לכם באופן אישי ועונה על הצרכים שלכם ושל משפחתכם.
- רגע, יש לי שאלה - בכל שלב, במהלך הפגישה ואחריה, אל תהססו לשאול כל מה שלא ברור לכם. מנהלי התיקים שלנו נבחרו בקפידה כדי שתקבלו את השרות המקצועי והטוב ביותר.
- חתימה על טפסים – החתימה היא דיגיטלית ובסיום הפגישה תקבלו סט מסמכים מסודר ישירות למייל שלכם הכולל: סיכום פגישה מסודר עם כל מה שדיברתם עליו במהלך הפגישה והעתק של כל המסמכים שחתמתם עליהם.
-
לאחר הפגישה
- המסמכים עוברים בדיקות תקינות ולאחר מכן לחתימת מעסיק במידת הצורך.
- מערך התפעול הפנסיוני והפיננסי שלנו מקים את התיק במערכות כפי שהנחה מנהל התיק.
- בשלב הבא נשלחים המסמכים ליצרנים השונים (חברות הביטוח ובתי ההשקעות בהתאם לתיק שלכם).
- תפעול ובקרה שוטפים של התיק שלכם.
אנו מאמינים ביחס אישי ללקוחותינו, ולכן תוכלו תמיד לפנות למנהל התיק הפנסיוני האישי שלכם, בכל נושא שעליו תרצו להתייעץ, לשאול או לבצע שינויים. כמו כן, תוכלו להיעזר במדריכים שבנינו עבורכם באזור "מידע בקליק" בדף הבית.
בנושאים הקשורים ב: בירור מידע, תשלומים, דוחות וכדומה, תוכלו להיעזר ברכז התפעול שלכם.
לידיעתכם
- לקוחות קיימים? תמיד תוכלו להיכנס לחשבון האישי ולראות את פירוט התיק הפנסיוני שלכם.
- המעסיק החדש שלכם עובד עם סוכנות אחרת אבל אתם מעוניינים להמשיך עם אגם לידרים? השאירו פרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם.
- לבחירת מנהל הסדר פנסיוני לחצו כאן.