מה התהליך כולל וכיצד אפשר לדעת מה הסטטוס
צירוף העובד להסדר פנסיוני הוא חלק אינטגרלי מתהליך קליטת עובד חדש בארגון ועל כן חשוב לנו שהתהליך בצד המעסיק יהיה פשוט, מהיר ומקצועי.
במדריך זה פירטנו את כל התהליך מצד המעסיק ובצד שלנו, כולל הערכת זמני טיפול ותיאום ציפיות אל מול העובד.
-
הודעת מעסיק על עובד חדש באגם דיגיטל
בקרוב יהיה ניתן לדווח על עובד חדש בצורה דיגיטלית כאשר התהליך יכלול:
- דיווח ב CRM - באזור האישי למעסיק תוכלו להזין את כל מה שרלוונטי לדיווח על עובד חדש - פרטים אישיים, זכאויות והסכמים.
- העובד מקבל לינק - חתימה על ייפוי כח "נספח א" לצורך פנייה למסלקה הפנסיונית + מילוי שאלון רפואי מקוצר לצורך כיסוי זמני.
- עדכון הסטטוס ב CRM - תוכלו לדעת מה קורה עם העובד החדש שלכם - האם הוא טרם נכנס ללינק, חתם על הטפסים, נקבעה לו פגישה או התקיימה הפגישה.
-
קבלת המידע והזנה במערכת
לאחר שקיבלנו את כל המידע מהמסלקה על המוצרים הפנסיוניים של העובד, אנו מזינים את הנתונים למערכות שלנו, מנהל התיק הפנסיוני עובר על כל המוצרים ובוחן את הסכם המעסיק החדש (אם קיים) טרם הפגישה.
-
פגישה עם מנהל תיק פנסיוני
אנו מתאמים מול העובד את הפגישה בזמן המתאים ביותר ולרוב הפגישה מתקיימת במשרדי החברה. אורך הפגישה הוא בין שעה לשעה וחצי.
-
לאחר הפגישה
- המסמכים עוברים בדיקות תקינות וכן לחתימת מעסיק במידת הצורך. המסמכים כוללים טופס הנחיות לביצוע הפקדות למוצרים הפנסיוניים.
- מערך התפעול הפנסיוני והפיננסי שלנו מקים את התיק במערכות כפי שהנחה מנהל התיק.
- בשלב הבא נשלחים המסמכים ליצרנים השונים (חברות הביטוח ובתי ההשקעות).
לידיעתכם