בהמשך לרפורמה הפנסיונית ולתיקון חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים שאושר ב 2012, כיום כולם כבר יודעים כי כל עובד זכאי לבחור את המוצרים הפנסיוניים שלו, את חברת הביטוח ואת הסוכנות שתנהל את המוצרים האלו.

עם החקיקה, חוקי המשחק השתנו וזכות הבחירה החופשית הכניסה תחרותיות בתחום הפנסיוני. כתוצאה מכך, עובדים ומעסיקים נדרשו לבחון מחדש את המוצרים והשירות שהם מקבלים מחברות וסוכנויות הביטוח השונות, וההיצע בהחלט גדול.
אז מהם היתרונות לגוף אחד האחראי לתפעול פנסיוני בעסק שלכם? ואיך תדעו לבחור מנהל הסדר פנסיוני מבין ההיצע הגדול הקיים בשוק? בואו נצלול קצת לתחום הפנסיוני:


הסדרים פנסיוניים בעסק שלכם

כמעסיקים, באפשרותכם לבחור סוכנות ביטוח פנסיוני שתרכז תחתיה את פעילות המוצרים הפנסיוניים של העובדים שלכם ותספק שירותים לעובדים ולכם. מנהל הסדר פנסיוני הוא למעשה הגוף האחראי לספק שירות, ייעוץ וליווי אישיים לכל עובד בארגון, וכמו כן דואג בפועל לכל היבטי הפנסיה של העובדים עבור המעסיק. במקביל, מנהל הסדר פנסיוני עובד גם מול המעסיק בכך שהוא מספק למעסיק לעובדים את שירותי תפעול וניהול ההסדרים. 

לקבלת הצעה לניהול הסדר פנסיוני

נא למלא מס' טלפון
נא למלא את שמך משפחתך
נא למלא את שמך הפרטי
Invalid Input
נא למלא את שם החברה
נא למלא כתובת אימייל תקינה

למה מנהל הסדר פנסיוני?

בשנים האחרונות חלו רפורמות שונות בתחום הפנסיה, אשר מביאות איתן שינויים ותמורות המצריכים מעקב ועדכון לאורך כל השנה. ביצוע בקרות, דיווחים שוטפים וניהול מערך פנסיוני מקיף בארגון, תוך ראיית כלל העובדים ושמירה על החוק וזכויות העובדים, הפכו למשימה מורכבת מאוד לתפעול ויישום.

מכאן, היתרונות לבחירת מנהל הסדר פנסיוני, אשר ישמש כזרוע המקצועית של הארגון בתחום, הם רבים ומשמעותיים, גם לארגון וגם לעובדים. מנהל הסדר פנסיוני יוצר בשמכם ועבור עובדיכם הסכמים מול היצרנים השונים, הלא הן חברות הביטוח ובתי ההשקעות, ובתוך כך מספק הטבות בדמי ניהול וכיסויים ביטוחיים שונים לעובדים. יתרה מכך, מנהל הסדר פנסיוני מלווה את העובד בצמתים המקצועיים בחייו, תוך סיוע בקבלת החלטות מושכלות בכל הנוגע לאפיק הפנסיוני של העובד.

בנוסף, מנהל הסדר פנסיוני מעניק שירותי שיווק ותפעול למעסיק ולעובדי החברה, כשעומדות אל מול עיניו כמה משימות עיקריות ומטרות ברורות:

  • לוודא שעובדי החברה מקבלים מעטפת שירותים מלאה ולשמור על שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים
  • להתנהל מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות, לעקוב אחר העברות הכספים ולפזר אותם בצורה הנכונה אצל היצרנים השונים
  • ליווי העובדים במקרים של תביעות אל מול חברות הביטוח ו/או קרנות הפנסיה
  • לבצע בקרות מול חברות הביטוח והארגון
  • לעדכן את הארגון בעדכונים הרגולטוריים החשובים, חוות דעת משפטיות עקרוניות ומידע מקצועי
  • וכמובן, תפעול שוטף ואחריות מלאה מול המעסיק והארגון, כולל: דוחות, גבייה וסליקה, ייצוג מול חברות הביטוח, היזונים חוזרים, טיפול בטפסים ועוד

מנהל הסדר פנסיוני מחויב על פי חוק לספק לעובד החברה שירות אובייקטיבי המתאים לצרכיו של העובד בלבד, על אף שההתקשרות הראשונית ביניהם מוצעת מטעם הארגון. באחריות מנהל ההסדר הפנסיוני לנהל ולעדכן את תיק העובד באופן שוטף.


שירותי תפעול פנסיוני לעובד, מה זה אומר?

האחריות על הגוף שמנהל את החסכונות הפנסיוניים של העובדים שלכם היא רבה וחשובה. בין היתר, באחריותו של מנהל הסדר פנסיוני לקבוע פגישה אישית אחת לתקופה עם כל עובד ועובד, ובה להתעדכן בסטטוס העובד, עיסוקו, מעמדו ומצבו הרפואי, לבחון יחד איתו את התיק הפנסיוני הקיים ולהתאים את מוצרי הפנסיה למצבו העדכני. כמו כן, על מנהל ההסדר הפנסיוני לדאוג לשיפור תנאי המוצרים הפנסיוניים ו/או ניודם בהתאם לצורך, ליזום חיסכון בדמי הניהול, להציע ניצול חכם של הטבות מס פוטנציאליות לעובד ועוד.


איך בוחרים מנהל הסדר פנסיוני לעסק?

עד כאן דיברנו על השירותים האלמנטריים שכל גוף הסדר פנסיוני יכול להציע לכם כשירותי בסיס. ובכל זאת, קיימים כמה גופים להסדרים פנסיוניים בשוק. איך תדעו לבחור ביניהם? התשובה היא פשוטה: בנוסף לשירותים הבסיסיים, גופי ההסדר הפנסיוני השונים יציעו לכם שירותים משלימים נוספים, או יתרונות הייחודיים רק להם.

פה המקום לחשוב ולברור מה חשוב ומתאים לארגון ולעובדים, מבין ההיצע וההבדלים בין הגופים השונים. בין אם מדובר במערכות טכנולוגיות מתקדמות, בשירותיות וזמינות מעבר לסטנדרט בשוק, בערך מוסף מקצועי ומשפטי או בגוף שיתן לך, המעסיק, ראש שקט עם אינסוף שירותים וממשקים לעובדים, הבחירה היא שלכם ובידכם וחשוב שתתאים לארגון ותצעד איתו קדימה.

וכמובן, המבחן האמיתי להחלטה שלכם הוא בחירות העובדים. זכרו: מנהל הסדר פנסיוני מקצועי ואיכותי הוא אחד כזה שהעובדים שלכם יצביעו ברגליים ולא ירצו להחליף אותו!

אנחנו מזמינים אתכם לשמור איתנו על קשר ולקבל ראשונים את העדכונים הכי חמים:

 

אגם לידרים היא חברה המתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים משנת 1992, ומעניקה שירות מקצועי ואיכותי לכ- 250,000 לקוחותיה, מדי יום.


*מודגש בזאת כי המידע האמור אינו מהווה משום ייעוץ ו/או שיווק מכל סוג שהוא. לקבלת שירותי שיווק פנסיוני אנא צרו קשר עם אגם לידרים לצורך תיאום מול בעל רישיון.

הגיע הזמן לעבור למנהל ההסדר המתקדם ביותר

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`