התפרצות נגיף הקורונה ואי הוודאות הביאו איתם אתגרים בכמה מישורים שאליהם אנו נערכים.
הערכות הארגון לעבודה מהבית
ראשית, חשוב להדגיש שאנו עוקבים מקרוב ופועלים בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות לרבות היערכות לאפשרות של הטלת בידוד על חלק ניכר מהעובדים ואף על כלל העובדים.
במסגרת ההיערכות, פעילות החברה ומתן השירותים יתאפשרו באמצעות עבודה מהבית של מרבית עובדי החברה.
האפשרות לעבודה מהבית תהיה רוחבית ותכלול את כל מחלקות הארגון בשאיפה להמשך פעילות ללא שינוי.
אנו מבהירים, כי בשלב זה מצבת העובדים בחברה מלאה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.
מתן מענה לקהל לקוחותינו
אנו מתגברים את מערך השירות ומספקים את הכלים הטכנולוגיים לתת מענה לפניות השונות.
פגישות טלפוניות
מנהלי התיקים ערוכים לקיים פגישה טלפונית. כל מבוטח אשר מעוניין בכך בין אם נמצא בבידוד או מכל סיבה שהיא יוכל לקיים פגישה טלפונית ולבצע שינויים בתיק הפנסיוני. פגישה טלפונית תתאפשר גם לגבי עובדים חדשים וגם לגבי פגישות שירות.
פניות עובדים לצורך שינוי מסלול השקעה
לאור המצב בשווקים לקוחות רבים פונים בבקשה לבצע שינוי מסלול השקעה.
ככל שנדרשת חתימת מעסיק, עיכוב בבקשה המבוטח עלולה לגרום להפסדים ולכן נדרש שיתוף פעולה מצדכם בהעברת הטופס חתום ללא דיחוי.
לידיעתכם, באפשרות המבוטחים לפנות ישירות לחברת הביטוח/בית ההשקעות לביצוע התהליך
באופן דיגיטלי מלא ומהיר באמצעות אתר האינטרנט שלהם.
בכל שאלה נוספת יעמדו לשירותכם רכזי התפעול ומנהלי התיקים.
תאריך נכונות 11.3.2020