כל מעסיק במשק יודע, כי גוף מקצועי המנהל את כספי הארגון ודואג לנתב אותם למקום הנכון ובצורה הנכונה – הוא נכס בערך ערך.

כידוע, אחת מחובותיו הבסיסיות של המעסיק כלפי העובד, הינה לבצע הפקדות למוצרים הפנסיוניים במועדים קבועים בהתאם לחוק. יתרה מכך, רפורמה שנקבעה בשנת 2016 קבעה את אופן הדיווח של מעסיקים על הפקדות תשלומים לחיסכון הפנסיוני של עובדיהם - באופן דיגיטלי ובקובץ במבנה אחיד, הנקרא ממשק מעסיקים.

כיום, באחריות המעסיק לוודא כי ההפקדות נקלטו באופן תקין בחשבונות האישיים של העובדים אצל הגופים המוסדיים , הלוא הם חברות הביטוח קרנות הפנסיה ובתי ההשקעות.

 לשם כך, הגופים המוסדיים מעבירים משוב למעסיק, באמצעות המתפעל הפנסיוני, הנקרא היזון חוזר, שמטרתו לבקר את תהליך הפקדות הכספים במוצרים הפנסיוניים של העובדים.

ככל שהתפעול הפנסיוני מקצועי יותר, הוא יספק למעסיק מעטפת שירות רחבה ותומכת יותר.

קבוצת אגם לידרים במסגרת היותה מנהלת הסדר פנסיוני ומתפעלת פנסיונית, מרכזת את מגוון השירותים הניתנים לעובד ולמעסיק תחת קורת גג אחת, עם אחריות ברורה כלפי המעסיקים וכלפי העובדים ומנהלת עבורם את ממשק המעסיקים.

מטרתנו כמנהל הסדר היא לחבר בין הארגון, העובדים בו והיצרנים השונים (חברות הביטוח ובתי ההשקעות), ולהביא לידי ביטוי את התכנית הפנסיונית בארגון עם מגוון שירותים עבור המעסיק ועבור העובד בדגש על הדברים החשובים לכל צד.

מה כולל התפעול הפנסיוני באמצעות מנהל הסדר הפנסיוני אגם לידרים?

התפעול הפנסיוני באמצעות אגם לידרים כולל שירותי שיווק לעובד והן טיפול במכלול שירותי התפעול עבור המעסיק. במסגרת שירותי התפעול למעסיק, יועבר מדי חודש קובץ במבנה הממשק האחיד, שישלח לגופים המוסדיים בהתאם לשיוך המוצרים הפנסיוניים, וכן טיפול בהיזונים החוזרים המתקבלים מכלל הגופים המוסדיים בנוגע לקליטת הכספים.

הטיפול של אגם לידרים בהיזונים חוזרים יכלול מיפוי וזיהוי שגיאות ותקלות בקליטת הכספים, טיפול מול הגופים המוסדיים, או מול העובד והמעסיק, בכל סוג שגיאה ותיקונה, עד שתתבצע קליטת ההפקדה באופן מלא. בנוסף לטיפול בהיזונים החוזרים, שירותי התפעול באגם לידרים כוללים הכנת דוחות פיצויים תקופתיים, הכנת יתרות פיצויים בסיום עבודה, הכנת טופס 161 למעסיק, בקרות שוטפות ועוד.

שירותי השיווק של אגם לידרים יכללו גם יצירת הסכמים מול היצרנים השונים ומתן הטבות בדמי ניהול, ביצוע בקרות ומעקב אחרי העברות הכספים ופיזורם ועוד.

כך זה עובד:

תהליך גביה

 

פרט חשוב הוא שב - 2016 הרפורמה קבעה כי כאשר המעסיק מקבל שירות מגורם מתפעל שהוא גם נותן שירותי שיווק לעובד, המעסיק ישלם עבור השירות עלות מינימלית הקבועה בחוק, הנקראת גם דמי סליקה, שהם בסך 10.5 ₪ בתוספת מע"מ, או, 0.6% מסך התשלומים שהופקדו על ידי המעסיק לחברות הביטוח קרנות הפנסיה וקופות הגמל בעבור העובד, פלוס מע"מ, הגבוה מבניהם.

חשוב מאוד לדעת שבמידה והמתפעל הינו גם הסוכן בפוליסה ומקבל בגינה עמלות, אז סכום זה מקוזז מעמלות הסוכן ומופקד ישירות לקופות של העובד. זהו בעצם רווח נקי לעובד והגדלת החיסכון הפנסיוני האישי בכל חודש.

לסיכום, ניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים באגם לידרים כוללים בין השאר:

  • לטפל בהעברות הכספים ולפזר אותם בצורה הנכונה אצל היצרנים השונים
  • לשלוח למעסיקים את כל העדכונים הרגולטוריים החשובים
  • לבצע בקרות
  • להתמודד עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות
  • לוודא שהעובדים מקבלים מעטפת שירותים מלאה הכוללת בין היתר:
    פגישה אישית ומקצועית עם כל עובד חדש
    טיפול מלא בסיום עבודה
    אתר אינטרנט מתקדם הכולל את כל התיק הפנסיוני של העובד מכל החברות השונות
    טיפול בתביעות
    יעוץ פרישה מקצועי ועוד.

מנהל הסדר פנסיוני מקצועי ומיומן, המספק גם שירותי שיווק פנסיוני לעובדים וגם שירותי תפעול פנסיוני למעסיק, חוסך למעסיקים הקצאת משאבים והתעסקות מיותרת, ומאפשר ניהול תקין ובראש שקט של התשלומים הפנסיוניים עבור עובדיו שהינם המשאב הכי חשוב.

אגם לידרים היא חברה המתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים משנת 1992, ומעניקה שירות מקצועי ואיכותי לכ- 250,000 לקוחותיה, מדי יום. בכל שאלה, צרו איתנו קשר >

*מודגש בזאת כי המידע האמור אינו מהווה משום ייעוץ ו/או שיווק מכל סוג שהוא. לקבלת שירותי שיווק פנסיוני אנא צרו קשר עם אגם לידרים לצורך תיאום פגישה עם בעל רישיון.

הגיע הזמן לעבור למנהל ההסדר המתקדם ביותר

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`