אחד היתרונות העיקריים המתלווים לבחירת מנהל הסדר פנסיוני לארגון, הוא השקט הנפשי שאתם והעובדים שלכם מקבלים, עם הידיעה שיש גורם מקצועי שדואג לפנסיה של עובדי החברה. הסוגיות המבדילות בין מנהלי ההסדרים השונים הקיימים בשוק נעות סביב כמה שקט נפשי הוא יביא לארגון? כמה מעמסה ובירוקרטיות הוא יוריד מכם? עד כמה מקצועי ואיכותי יהיה השירות שתקבלו? ואיזו טכנולוגיה מוצעת להתנהלות השוטפת?

בתקופה עמוסה ומורכבת, כשכולנו מנסים להיות מולטי-טסקינג בכל תחומי החיים ובטח אם אתם בעלי עסק או בתפקידי ניהול בכירים, הגיע הזמן להתקדם לניהול פנסיוני חכם ויעיל, כזה שיביא איתו בשורה והקלה. איך זה קורה? גם בעזרת מנהל הסדר פנסיוני שתבחרו, וגם בעזרת הכלי הדיגיטלי והטכנולוגיה שסוכנות הביטוח תציע לכם. מערכת טכנולוגית מתקדמת, שתשרת אתכם ואת העובדים שלכם, ותחסוך לכם המון זמן, משאבים, וניירת מיותרת שצריך למלא.

ניהול פנסיוני חוצה ארגון, עכשיו גם בדיגיטל

ניהול הסדרים פנסיוני נכון ואיכותי יעניק לכם מעטפת כוללת, שמלווה את המעסיק והעובד, החל משלב קליטת העובד בארגון, דרך טיפול בהפקדות השוטפות ועד לסיום עבודה. כלים דיגיטליים תומכים הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשדרג את חווית השירות, וגם כדי לחסוך לכם זמן יקר, ויש לא מעט כלים כאלה שיאפשרו לכם לבצע מעקב אחר תקינות קליטת הכספים, או בקצרה - מעקב אחר היזונים חוזרים.

אבל, בואו לא נטעה, כלי דיגיטלי לא מחליף שירות אנושי, מקצועי ואיכותי. ניהול הסדרים פנסיוני טוב הוא בדיוק זה שמשלב בין השניים. תפעול ברמה גבוהה הוא כזה שיציע לכם גם נגישות ושקיפות על מצב קליטת הכספים, וגם שירות אנושי ומקצועי שיטפל עבורכם בשיוך כספים שלא נקלטו.

קליטת עובדים בדיגיטל זה קל

כאשר עובד חדש נקלט בארגון הוא עובר חניכה עם קבלת פנים שכוללת שלל טפסים, החל מצילום תעודת זהות, חתימה על ייפוי כוח, מסמכי הפרשות פנסיוניות ועוד ועוד, או בקיצור: תחתום לי בבקשה פה, ופה ופה. הארגון אחראי לאסוף את המסמכים ולהעבירם לסוכן הביטוח הפנסיוני, ומשם מתחילה להתגלגל מסכת בירוקרטיה ארוכה, עד השלב האחרון שבו העובד רואה את הפרשות הפנסיה כסעיף בתלוש החדש.

בימים אלה, תהליך קליטת עובד חדש עם טפסים וניירת זה כבר old news. למעשה, החיבור שלכם למערכת מתחיל עוד בתהליך קליטתו של העובד בארגון. איך זה קורה? צירוף עובד חדש לחברה מתבצע באופן דיגיטלי ומלא, גם על ידך וגם על ידי העובד, עד להשלמת התהליך והעדכון בסוכנות הביטוח! בכלים הדיגיטליים החדשים המוצעים בשוק, אתה, המעסיק, מקבל גישה למערכת, שם משתמש וסיסמה, ומשם הדרך לקליטת העובד היא קצרה ביותר.

כמה קצרה? הקמת העובד החדש, מילוי הצהרת בריאות, חתימה על טופס ייפוי כוח, צילום תעודת זהות, הענקת כיסוי זמני לעובד, ואינסוף חתימות, כל אלה קורים און ליין, ואם התפנקתם בממשק חדשני ממש, תהנו גם מהאפשרות להחתים את העובד באופן דיגיטלי ומרחוק על כלל הטפסים וההצהרות. כמה קל!

היזונים חוזרים און ליין זה כבר לא חלום 

הקלה נוספת בפלטפורמות הדיגיטליות החדשות היא יכולת המעקב אחר סטטוס ההפקדות. 

מה זה אומר? כבר לא צריך להתקשר למנהל ההסדר הפנסיוני שלכם או לחברת הביטוח, בכדי לראות תמונת מצב של ההיזונים החוזרים באופן מדויק ומפורט. בפלטפורמות ניהול הפנסיוני החדשות, איש קשר מורשה מטעם הארגון יכול בכל זמן נתון להיכנס לאתר ולצפות בכל ההיזונים החוזרים מכלל הגופים המוסדיים, ועבור כלל עובדי הארגון!

בנוסף, זמינות ושקיפות של סטטוס ההפקדות בקליק פשוט, יספקו לכם כמה נקודות טובות של מקצועיות ושירותיות גם מול העובדים, אם ירצו לברר סטטוס בכל זמן נתון. כל המידע נמצא אצלכם וזמין לכם.

כלי דיגיטלי לניהול פנסיוני גם מעיני העובדים

אז אתה, המעסיק, נהנה מפלטפורמה סופר מתקדמת וחדשנית, ידידותית ופשוטה לשימוש, המספקת לך את כל המידע שאתה צריך בהישג ידך ובקליק אחד, ובעיקר חוסכת לך משאבים וטרחה, וגם כמה טפסים למלא בדרך. אך מה העובדים שלך מקבלים מזה?

שאלה מצוינת, כמובן שגם על זה חשבו. העובד, בצד השני של המערכת, מקבל הזמנה וגישה לאזור אישי, בו מרוכזים כל המידע והמוצרים הפנסיוניים הרלוונטיים אליו, מכל חברות הביטוח. זה אומר: וודאות, מידע זמין ונגיש, תחושת שליטה ושקט נפשי גם בצד של העובד, וזה כבר יתרון משמעותי נוסף הן לעובד והן לארגון.

בנוסף, לא נשכח את כל הטכנולוגיה המתקדמת, שתהיה נעימה במיוחד גם לעובד. זה אומר בלי טפסים פיזיים לחתום עליהם, צילומי תעודת זהות או ניירת שהולכת לאיבוד. כל חווית השירות בצד של העובד מתנהלת בדיגיטל ומרחוק, כולל חתימה דיגיטלית על כלל המסמכים.
חווית שירות ברמה גבוהה ומקצועית מול העובד, בסוף מחמיאה גם לארגון, כך שכל הצדדים נהנים ולומדים לעבוד עם המערכת. Win-win לכולם.

זה הזמן להכיר את אתר המעסיקים של אגם לידרים

אם אז גם אתם רוצים להצטרף לרשימת החברות ששיריינו לעצמן כלי דיגיטלי חדשני ומתקדם, עם כל היכולות עליהן דיברנו ויותר, בואו להכיר את אתר המעסיקים של אגם לידרים. קליטת עובדים חדשים בדיגיטל, מעקב אחר סטטוס הפקדות ועדכון ממשק מעסיקים און ליין, העלאת קבצי שכר, כל אלו ופיצ׳רים נוספים עומדים לרשותכם בפלטפורמה החדשנית שלנו, בכל זמן שתרצו ובקליק אחד פשוט.  

בנוסף, שירות חדש שיושק בקרוב: דיווח דיגיטלי גם על עזיבת עובד. אנחנו יודעים, שגם בסיטואציה הזו, התרגלתם לאינסוף טפסים ובירוקרטיה, גם פה אתר המעסיקים יקל עליכם עם תהליך דיגיטלי וחווית שירות מתקדמת ביותר. יש למה לצפות.

לסיכום, אתר המעסיקים שלנו יספק לכם את התמונה המלאה: גם שירות מקצועי וגם שירות תפעולי. גם בקרות איכות על ההפרשות הפנסיוניות של העובדים וגם חווית שירות VIP בצד העובדים. והכי חשוב: עם כל הטוב הזה, תיהנו מראש שקט ותוכלו להתפנות לעבודה האמיתית שלכם!

מחפשים פלטפורמה פנסיונית חדשנית וראש שקט בארגון? הירשמו עכשיו וקבלו הצצה למערכת מבפנים

אגם לידרים היא חברה המתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים משנת 1992, ומעניקה שירות מקצועי ואיכותי לכ- 250,000 לקוחותיה, מדי יום.

*מודגש בזאת כי המידע האמור אינו מהווה משום ייעוץ ו/או שיווק מכל סוג שהוא. לקבלת שירותי שיווק פנסיוני אנא צרו קשר עם אגם לידרים לצורך תיאום מול בעל רישיון.

הגיע הזמן לעבור למנהל ההסדר המתקדם ביותר

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`