העובדים הם הנכס החשוב ביותר למעסיק והשאיפה היא שכחלק מהתנאים המוצעים, יקבל העובד שירות מקצועי, מקיף ומתקדם בכל הקשור לניהול ההסדר הפנסיוני והפיננסי.
כדי לקבל את המוצר והשירות הטוב ביותר בתחום הפנסיוני, יש לבחור מנהלי הסדר פנסיוני מהשורה הראשונה.

מנהל הסדר פנסיוני הוא למעשה הגוף האחראי לספק שירות, ייעוץ וליווי אישיים לכל עובד בארגון, ובמקביל, גם לספק שירותי תפעול וניהול הסדר פנסיוני למעסיק. שירותים אלה כוללים גבייה של כספי הפנסיה והעברתם בצורה מדויקת ליצרנים.
אגם לידרים מונה מעל 500 אנשי מקצוע המתמחים בתחום הביטוח הפנסיוני והפיננסי והמספקים מענה מקצועי ומלווים את מבוטחי הסוכנות.
החברה, שחרטה על דגלה את חשיבות מצויינות השירות והמקצועיות, הוקמה בשנת 1992 ומדורגת כמנהלת ההסדרים הפנסיוניים המובילה בישראל כבר מספר שנים ברציפות עם היקף פעילות רחב של: 250,000 לקוחות פעילים, היקף נכסים מנוהל בסך 60 מיליארד ₪ ופרמיה שנתית בסך 6 מיליארד ₪.
החברה מנוהלת ע"י שני מיסדיה: איציק עוז ומשה ששון והינה בבעלות משותפת עם "הפניקס סוכניות".

ראש שקט" למעסיק- הלכה למעשה

  • נציגי אגם לידרים מוודאים שהמעסיקים מקבלים מעטפת שירותים מלאה ומתאימים לכל עובד את מוצרי הפנסיה בהתאם לכל הפרמטרים האישיים של העובד, ואף דואגים לשיפור במוצרים קיימים.
  • מטפלים בהעברות הכספים ומפזרים אותם בצורה הנכונה אצל היצרנים השונים.
  • מעדכנים את המעסיק בכל העדכונים הרגולטוריים החשובים ומבצעים פגישות תקופתיות עם הנהלת המעסיק.
  • מבצעים בקרות שוטפות על כל התיקים הביטוחיים.
  • מנהלים את התיק הביטוחי מול כל קרנות הפנסיה, חברות הביטוח ובתי ההשקעות.
  • מבצעים פגישות תקופתיות עם העובד המבוטח.
  • יוזמים חיסכון בדמי הניהול, מציעים ניצול חכם של הטבות מס פוטנציאליות לעובד ועוד.

כמו כן, חברת אגם לידרים אחראית לביצוע הפקדות פנסיוניות ומעקב אחר כספים, תהליך הזרמת המידע על ההפרשות לקופות הפנסיה והגמל בצורה תקינה ובהתאם לתקנות, בדיקה שהכספים הופרשו ונקלטו כראוי בחשבון העובד, ניהול יתרות הפיצויים של העובד, הנפקת אישורים שנתיים, רבעוניים, דו"חות פיצויים והוצאות טופסי עזר ל-161 עבור עובדי המעסיק ועוד.

בקבוצת אגם לידרים העובדים המבוטחים נהנים מ-

  • END TO END - ניהול שוטף באמצעות גורם אחד (אגם לידרים) מפחית באופן משמעותי את ההסתברות לתקלות ובעיות ומאפשר טיפול מהיר ומקצועי בעת גילוי של בעיה.
  • הפחתת דמי הניהול לעובד - עלות המעסיק בעבור שירותי התפעול אשר ישולמו לאגם לידרים תופחת מעלויות המוצרים הפנסיוניים של העובדים. הדבר ייעשה בהתאם להוראות החוק והנחיות המפקח על הביטוח.
  • ביצוע פיצול ברמת המוצר הפנסיוני - לאגם לידרים מערכת המאפשרת בניית פיצול שכר עד לרמת מוצר פנסיוני בכל יצרן פנסיוני. יכולת זאת מבטיחה פיצול כספים נכון של ההפקדות, שמירה על ערכי החיסכון המתאימים, שמירה על הכיסוי הביטוחי המתאים ומניעת חשיפות מס (הן למעסיק והן לעובד) הנובעות מטעויות בפיצול הכספים.
  • כיסוי ביטוחי זמני בקליטת עובד - אגם לידרים באמצעות מבטח תעניק כיסוי ביטוחי במקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה, לכל עובד המצטרף למעסיק (תנאי הכיסוי יהיו בהתאם לכתב הכיסוי הזמני והנחיות אגם לידרים).
  • טיפול בריבוי סוכנים- לאגם לידרים ישנם ממשקים המותאמים לטיפול בעובדים אשר מבוטחים באופן ישיר למול הגופים המוסדיים וכן לטיפול למול סוכנים שנבחרו ע”י עובדי המעסיק כמשווקים שלהם.
  • מערכות מידע מתקדמות - מערכת CRM המאפשרת תיעוד, בקרה ומעקב מפורט בתיק הביטוחי האישי, כולל מעקב אחר משימות ופעולות ומעניקה שליטה אופטימאלית למעסיק בדבר הטיפול בהסדר הפנסיוני. המערכת כוללת גם: חתימה דיגיטלית מרחוק.
  • אתר אינטרנט מתקדם הכולל מערכת מידע אישי ללקוח – האתר מאפשר בין השאר גם תכנון פנסיוני אישי באמצעות סימולטורים מתקדמים.

*מודגש בזאת כי המידע האמור אינו מהווה משום ייעוץ ו/או שיווק מכל סוג שהוא. לקבלת שירותי שיווק פנסיוני אנא צרו קשר עם אגם לידרים לצורך תיאום פגישה עם בעל רישיון.

הגיע הזמן לעבור למנהל ההסדר המתקדם ביותר

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`