לכניסה לאיזור האישי

מיי פנסיה – השירות הדיגיטלי להצטרפות עובדים

הכירו את מיי פנסיה – השירות הדיגיטלי להצטרפות עובדים

בואו נודה בזה – קליטת עובד חדש היא תהליך מסורבל עבור המעסיק. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על צירופו לתוכנית פנסיונית וקליטתו לעבודה. הטפסים הרבים, ההתלבטויות וקבלת ההחלטות, ליווי העובד והמעקב אחר השלמת התהליך על ידו, גוזלת מהמעסיק זמן רב והתעסקות, שהיא למעשה, מיותרת. על כתפיו של המעסיק מוטלות משימות רבות בתהליך זה, בטח לאור הרגולציה המשתנה תכופות המוסיפה גם היא אחריות רבה.

מערכת מיי פנסיה שינתה את האופן שבו המעסיק מחלק את זמן העבודה שלו, ולמעשה מפנה חלק ניכר ממנו לטובת ביצוע מטלות חשובות אחרות. המערכת מעניקה למעסיק שחרור אמיתי מהעיסוק בבירורים ובטפסים, ומאפשרת ניהול תהליכים יעילים וגמישים בכל הקשור לקליטת העובד- והכל ובאופן דיגיטלי מלא.

המערכת מאפשרת שליטה מלאה על המשימות הכרוכות בקליטת עובד חדש לארגון - החל ממילוי טופס 101 כנדרש על ידי רשות המיסים, דרך העלאת צילום תעודת זהות וצירוף מסמכים נלווים, ועד סגירה של התהליך הפנסיוני כולל החלטה לגבי מועד זכאותו (בהתאם להסכמים הנהוגים בכל ארגון וארגון ולאחר בדיקת תיקו הפנסיוני של העובד במסלקה), הגדרת ההפרשות לכל עובד, העברת הנחיות לתשלום, הפקדת טפסי הצטרפות וטפסי פיצול כספים ועוד.

ארגונים גדולים כגון שופרסל, תנובה, סודה סטרים, סופר פארם ועוד, כבר בחרו במערכת מיי פנסיה לאור שלל היתרונות שהיא מעניקה להם ועובדים איתה באופן שוטף.

אחד מהיתרונות המרכזיים שמערכת מיי פנסיה מעניקה למעסיק היא צמצום הצורך להיות על המשמר בכל שלב בתהליך – החל "מהמרדף" אחרי העובד, דרך העברת הניירת לגורמים הרלוונטים ועד וידוא קליטת הכספים בקרנות הפנסיה וקופות הגמל. כמו כן, המעסיק זוכה לשליטה ובקרה על תהליך ה- 101 של העובדים, הן עובדים חדשים שנקלטים בחברה והן ניהול התהליך השנתי של מילוי ה- 101 (המתבצע בתחילת כל שנה קלנדרית).

חדשנות טכנולוגית עם התאמה מושלמת למעסיק

בעת תהליך קליטת עובד, מיי פנסיה מהווה גורם מקשר בין העובד, המעסיק והיצרן (קרנות הפנסיה, הגמל וההשתלמות) ובאמצעות תהליך פשוט ונוח לתפעול, נחסכת ההתערבות הבינאישית בין המעסיק לעובד.

מערכת מיי פנסיה מבוססת על אתר ידידותי, כך שאין צורך להוריד אפליקציה מיוחדת בכדי להשתמש בה. המערכת נגישה עבור המעסיק ועבור העובד ומאפשרת לבצע תהליכים באופן דיגיטלי לחלוטין.

איך עובדת מערכת מיי פנסיה?

ראשית, המעסיק מקים עובד חדש ומגדיר עבורו תהליכים בהתאם לזכאויותיו. הקמת העובד במערכת יכולה להיות או ידנית או ע"י טעינת קבצים או ממשק הקמה. מרגע שהוקם העובד והוגדרו זכאויותיו, העובד יקבל הודעה לנייד ולמייל המזמינה אותו להכנס למערכת, אשר תוביל אותו בתוך התהליכים שהגדיר לו המעסיק (ובשפה המועדפת עליו- מבין ארבע השפות – עברית, ערבית, רוסית ואנגלית).

תהליך הצטרפות של העובד לתוכנית פנסיונית כוללת בדיקה לאיתור מוצריו הפעילים, ובתום תהליך איסוף המידע, תוצג לעובד תמונת המצב הנוכחית שלו אשר תקל עליו בבחירת המוצרים המועדפים עליו (קרן פנסיה, קופת גמל וקרן השתלמות- כמובן בהתאם לזכאות מהמעסיק). לסיום, יקבל העובד אישור על סיום התהליך והעתק של הטפסים עליהם חתם.

מה קורה אם לעובד כבר יש ביטוח מנהלים פעיל או קרן פנסיה ותיקה פעילה? במצב זה, המערכת תעביר את העובד ישירות לפגישה עם סוכן הביטוח איתו עובד המעסיק לצורך סיום תהליך ההצטרפות/המשך חברות.

5 מודולים לבחירת למעסיק

  1. הצטרפות ישירה למוצרים פנסיוניים.
  2. הצטרפות ישירה למוצרים פנסיוניים עם בדיקת תיקו הפנסיוני של העובד במסלקה וקביעת מועד זכאותו בהתאם לתשובות המסלקה.
  3. החתמה על כתב כיסוי זמני (להגנה על העובד עד שהביטוח הפנסיוני נכנס לתוקף).
  4. הפניה לפגישות עם בעלי רישיון כולל החתמה על נספח א' וצילום ת.ז.
  5. מילוי טופס 101.

מערכת מיי פנסיה מאפשרת לעובד לקבל החלטה מושכלת לגבי עתידו הפנסיוני, בצורה פשוטה וברורה, תוך הצגת כלל הפתרונות וההטבות שבהסדר המפעלי לבחירתו ומתן מידע מקיף אודות הפוליסה.

רק במיי פנסיה - בדיקה בלעדית של המסלקה

מכניסת חוק פנסיה חובה לתוקף, חיפשו המעסיקים פתרון מהיר ואמין לאיתור מוצר פנסיוני פעיל לעובד וזיהויו לצורך קבלת החלטה על מועד זכאותו של העובד במסגרת צירופו לתהליך הפנסיוני.

היתרון הגדול של מערכת מיי פנסיה, על פני מערכות אחרות בשוק, מתבטאת בבדיקת תיקו הפנסיוני של העובד, באמצעות ממשק מול המסלקה, והצגתו לעובד. בדיקה זו של המערכת חוסכת למעסיק כסף רב של הפקדות מיותרות ומסייעת לעובד בתהליך קבלת ההחלטות בבחירת המוצר המועדף עליו במהירות, וללא כפילויות.

החסכון למעסיק מתבטא ב-2 היבטים מרכזיים:

  1. ייעול עבודת חשבות השכר ומשאבי האנוש.
  2. זיהוי האוכלוסייה הזכאית בהתאם לפנסיה חובה- וקביעת מועד התשלום האמיתי (כך למשל, עובדים ללא קופה פעילה- יהיו זכאים להפקדות לאחר חצי שנה במקום שלושה חודשים רטרואקטיבית או מיידית, או בהתאם להסדר מיטיב של המעסיק)

לסיכום, יתרונות מערכת מיי פנסיה בקצרה:

  • חיסכון בעלויות וניהול משאבי המעסיק
  • ייעול עבודת נציגי משאבי האנוש וחשבי השכר כולל תהליך רציף של קליטת עובד- מילוי טופס 101 ולאחריו השלמת התהליך הפנסיוני.
  • פתרון יעיל למעסיקים מרובי אתרים בפיזור גיאוגרפי ועובדים דוברי שפות
  • תהליך דיגיטלי מלא כולל ניהול ולידציות וחוקיות למילוי הטפסים (אין ריג'קטים או טפסים שחוזרים תקולים בשל מילוי לא נכון)  
  • מערכת מנוהלת CRM הכוללת תזכורות והתראות לעובד ומאפשרת ושליטה ובקרה בתהליך (כולל דוחות לשליפה בכל חיתוך ודיווחים אוטומטים לנציג המעסיק ו/או לעובד)
  • מוקד טלפוני שמסייע לעובד בתהליך (המוקד אינו מוקד ייעוצי ולא ממליץ או מכוון)
  • העלאת מסמכים וצרופות בהתאם לסטאטוס העובד והצהרותיו
  • יכולת עבודה מול משרדי ממשלה ועובדי מדינה (עם הנפקת טופס נש"מ)
  • עמידה בדרישות החוק והרגולציה

מיי פנסיה – מערכת חדשנית הפתוחה לכולם

מיי פנסיה, פותחה מתוך ההבנה כי יש צורך בחדשנות בעולם הפנסיה והפיננסים, לצד פיתוח מערכות, המאפשרות ממשק משותף ואינטראקציה פנים ארגונית. המערכת מביאה בשורה אמיתית בתחום השילוב בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי והיא ללא ספק משנה את האופן שבו העובדים משווים, מצטרפים ומנהלים את התוכניות הפנסיוניות שלהם לטווח הארוך.

לקבלת הצעה מחברת מיי פנסיה

טעות בשם, יש להזין 2 תווים לפחות (עברית בלבד)
טעות במייל, חסר @ או סיומת
טעות במספר הטלפון, בדקו שוב
שדה חובה
Invalid Input
`