אמנת השירות


 

אנו, קבוצת אגם לידרים, אחת ממנהלי ההסדר המובילה בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים בארץ, מתחייבים להעניק שירות אישי איכותי ואדיב הנותן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.

אמנה זו מהווה הצהרה ביחס לשירות ללקוחתנו ובה יוגדרו יעדי השירות להם מתחייבת הקבוצה ועובדיה לרמת השירותים לציבור לקוחותיה.

הגדרות

"אמנת שירות" – הצהרת כוונות ביחס לשירות שניתן על ידי החברה נותנת השירותים לבין ציבור לקוחותיה.

"אמצעי פניה" – פניה בכתב לסוכנות בכל אחת מהדרכים הבאות:

• פניה בדואר ישראל לכתובת: מגדלי משה אביב , רחוב ז'בוטינסקי 7, רמת גן
• פנייה באמצעות הפקס: 03-7530510 
• פניה באתר האינטרנט של הקבוצה באמצעות דף "צור קשר"

"גופים יצרנים" – חברות ביטוח, קרנות פנסיה, בתי השקעות ו/או כל גורם אחר שפעילות החברה נעשית בכפוף לקבלת שירותים ממנו.

"החברה" קבוצת אגם לידרים (ישראל) סוכנות לביטוח (2003) בע"מ  (מקבוצת הפניקס) לרבות סוכנויות הבת והמיזמים הפועלים בשמה ומטעמה.

"לקוח"מבוטח, עמית או מי מטעמם.

"תקופת שיא" תקופות עומס החלות במיוחד לאחר חופשות ארוכות וחגי ישראל ובסוף שנת המס.


תפיסת השירות

אנו בקבוצת אגם לידרים שואפים לאפשר לכלל לקוחותינו, בכל תחומי הפעילויות והשירותים הניתנים באמצעותנו, ליהנות מחוויית שירות נעימה ואדיבה הכוללת מענה: אמין וענייני, מקצועי, מקיף, יעיל ובזמן סביר. כמו כן, אנו מתחייבים לשמירה על כבוד הפרט, על סודיות והגנה על פרטיות המידע השייך ללקוח בהתאם להוראות הדין.

אנו מעמידים לרשות הלקוחות את מיטב האנשים המומחים בתחום אשר עוברים הכשרות מקצועיות  ומקבלים כלים ופתרונות טכנולוגיים מהמתקדמים בתחום על מנת לספק ללקוחותינו את הפתרון המיטבי והמקצועי בכל פניה.

אנו פועלים מתוך אמונה כי קבלת ההחלטות של הפרט בתחומי הפעילות בהם עוסקת הקבוצה: חיסכון פנסיוני לגיל פרישה, עריכת תכניות ביטוח למקרה נכות, למקרה פטירה וכו'.., הינם נושאים חשובים ובעלי השלכות כלכליות הרות גורל, אשר עשויות להשפיע על הפרט ועל משפחתו, הן חלילה במקרה של אסון והן בגיל פרישה ומשכך אנו רואים בפעילותינו עבור המבוטחים שליחות ואחריות גדולה ללוות אותם ולצעוד עמם לאורך שנים רבות.


פניית לקוחות


החברה רואה בקבלת פניות ישירות של לקוחות בכתב בכל אחד מאמצעי הפניה, כמפורט בסעיף ההגדרות, כדרך פניה יעילה, ברורה ומדויקת על מנת לעמוד על צורכי הלקוח ונסיבות פנייתו ובכך לתת לו את המענה ההוגן והמתאים ביותר לפנייתו.
 
דרכי התקשרות


 

כתובתנו: מגדלי משה אביב , רחוב ז'בוטינסקי 7, רמת גן 52520
טלפון: 03-7530500    
פקס: 03-7530510
אתר אינטרנט: פניה באתר האינטרנט של הקבוצה
באמצעות דף "צור קשר"



 שעות פתיחת הסוכנות וקבלת קהל

קבלת שיחות במזכירות החברה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00.

בימי שישי, ערבי חג וימי חול המועד משרדי החברה סגורים.

קבלת קהל- תעשה בתאום מראש מול נציג החברה הישיר המטפל בלקוח.

 


הממונה על פניות הציבור

החברה מעודדת לדווח על כל השגה לגבי שירות שניתן מטעמה ושאינו עומד לשביעות רצון לקוחותיה, כמו גם שתשמח לקבל משוב חיובי והכל מתוך אמונה שביקורת מביאה להתייעלות ולשיפור השירות.
החברה מאפשרת נגישות גבוהה ופשוטה לאגפי השירות השונים וכן למחלקת פניות הציבור תוך קיום אפיקי תקשורת טלפונית ודיגיטלית.
לקוחות החברה יוכלו להשיג על רמת השירות הניתן להם, באמצעות פניה לממונה על פניות הציבור
הגב' דליה עידן בכל אחד מאמצעי הפניה כמפורט בסעיף ההגדרות או בשליחת דוא"ל לכתובת: dalya@agamin.co.il


מדדי רמת שירות

החברה מקפידה לנהל בקרה ומדידה של מדדי רמת השירות במטרה לשפר את האיכות והמקצועיות של עובדיה. החברה מתחייבת למתן מענה ראשוני ללקוח שפנה באחד מאמצעי הפניה לעיל כמפורט בטבלה מטה.
בשל היותה של החברה גורם מתווך בין הלקוחות לבין הגופים היצרנים, אין ביכולתה להתחייב לגבי מדדי השירות של הגופים היצרנים. יחד עם זאת, החברה עושה ומתחייבת לעשות כל מאמץ בכל הקשור לתחום פעילותה וקידום הטיפול מול הגופים היצרנים.


תחום פעילות  מדדים לבדיקת הפעילות
 


 

 
** בתקופות שיא, ייתכנו זמני טיפול ארוכים מזמנים אלה.